
همه امکاناتی که از یک پنل پیامکی انتظار دارید
قطعا برای تبلیغات ، بازاریابی و تعامل موثر با مشتریان کسب و کارتان به یک پنل پیامکی با تمام امکانات نیاز خواهید داشت ؛ برای مدیریت ارسال و دریافت پیامهای انبوه میتوانید از امکانات خاص پنل امید پیامک استفاده کنید.
کاربرد یک پیامک بسیار ساده است : ارسال ، دریافت و مدیریت پیامک های انبوه ، اما وقتی در این کاربرد دقیقتر شویم با بیش از 60 امکان پیامکی متنوع روبرو خواهیم شد به همین خاطر بهترین پنل اس ام اس هستیم کاربرد یک پیامک بسیار ساده است : ارسال ، دریافت و مدیریت پیامک های انبوه ، اما وقتی در این کاربرد دقیقتر شویم با بیش از 60 امکان پیامکی متنوع روبرو خواهیم شد به همین خاطر بهترین پنل اس ام اس هستیم .
دسترسی کامل به ریز جزئیات پیامک های ارسالی را ، بر اساس شناسه ارسال ، متن ، زمان ، وضیعت ( در حال ارسال ، رسیده به گوشی ، نرسیده و … ) به همراه ریز جزئیات پیامک های دریافتی خود را بر اساس شناسه ، متن ، شماره ارسال کننده ، شماره دریافت کننده و تاریخ ارسال خواهید داشت .
از روی نقشه منطقه و محلههای دلخواه را انتخاب کرده و به شمارههای موجود ایرانسل و همراهاول پیامک ارسال کنید .
ارسال پیامک به تفکیک مشاغل به شما این امکان را میدهد که به طور خاص به گروهی از افراد که در یک شغل یا حرفه خاص فعالیت میکنند، پیامک ارسال کنید.
به شمارههای همراهاول و ایرانسل منطقههای دلخواه در کل کشور اعم از شهرها و روستاها پیامک خود را ارسال کنید.
ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت به شما این امکان را میدهد که پیامکهای خود را به طور خاص به گروههای مختلف سنی و جنسیتی ارسال کنید.
دفترچه تلفن اختصاصی در پنل سامانه امید پیامک ابزاری کارآمد است که به کاربران امکان میدهد شمارههای تماس مشتریان را به راحتی مدیریت کنند . با قابلیت افزودن و ویرایش شمارهها و ایجاد گروههای مختلف ، کاربران میتوانند پیامکهای هدفمند و شخصیسازی شده ارسال کنند. این ویژگی به کسبوکارها کمک میکند تا ارتباطات خود را بهبود بخشند و به صورت مؤثرتری با مشتریان تعامل کنند، در حالی که امنیت اطلاعات نیز حفظ میشود .
ویژگی عضویت خودکار مشتریان در دفترچه تلفن سامانه امید پیامک به کسبوکارها این امکان را میدهد که به طور خودکار شمارههای تماس مشتریان را از طریق فرمهای ثبتنام ، خریدهای آنلاین یا ثبتنام در رویدادها ذخیره کنند . این فرآیند به صرفهجویی در زمان و کاهش خطاهای انسانی کمک میکند و به کسبوکارها اجازه میدهد تا به سرعت با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و پیامکهای هدفمند و شخصیسازی شده ارسال کنند ، که در نهایت به بهبود تجربه مشتری و افزایش وفاداری آنها منجر میشود .
پیامکهای مناسبت و یادآوری ابزارهای مؤثری برای ارتباط با مشتریان هستند که شامل تبریکهای ویژه به مناسبتهای مختلف و یادآوری نوبتها یا پرداختها میشوند . این پیامکها احساس نزدیکی و توجه به مشتریان را تقویت کرده و به آنها کمک میکنند تا از برنامههای خود غافل نشوند. با استفاده از این نوع پیامکها ، کسبوکارها میتوانند وفاداری و رضایت مشتریان را افزایش دهند و تجربه مثبتتری برای آنها ایجاد کنند .
ارسال پیامک از خط خدماتی رایگان مشکل بلکلیست را رفع میکند .
پیامکهای خود را بصورت خودکار در زمانهای دلخواه ارسال کنید.
پیامکهای خود را با شمارههای منحصربفرد ارسال کنید.
پیامکهای دریافتی خود را به صورت کارآمد سازماندهی کنید.
برگزاری نظرسنجی و قرعهکشی با استفاده از پیامک ، روشی مؤثر برای افزایش تعامل با مشتریان و جمعآوری بازخوردهای ارزشمند است . کسبوکارها میتوانند نظرسنجیهایی طراحی کنند که مشتریان را ترغیب به بیان نظرات و پیشنهادات خود کند . همچنین ، ارائه جوایز در قرعهکشی به عنوان انگیزه، میتواند مشارکت مشتریان را افزایش دهد . این روش به بهبود خدمات و ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کمک میکند و تجربهای مثبت برای آنها فراهم میآورد .
تایید کد محصول و برگزاری قرعهکشی روشی جذاب برای افزایش مشارکت مشتریان و ارتقاء فروش است . مشتریان پس از خرید یک محصول ، کد مخصوصی دریافت میکنند که با ارسال آن میتوانند در قرعهکشی شرکت کنند . این فرآیند به کسبوکارها کمک میکند تا صحت خریدها را تأیید کنند و در عین حال انگیزهای برای مشتریان ایجاد میکند تا در قرعهکشی شرکت کنند و شانس برنده شدن جوایز را داشته باشند. این اقدام به افزایش وفاداری و جذب مشتریان جدید کمک میکند .
وب سرویس پیامک یک ابزار قدرتمند است که امکان ارسال و دریافت پیامکها را به صورت خودکار و از طریق نرمافزارها و اپلیکیشنهای مختلف فراهم میکند .
افزونههای پیامکی امکان ادغام سامانه پیامکی با سیستمهای مدیریت محتوا و فروشگاههای آنلاین را فراهم میکند .
اگر از نرم افزار های open source استفاده می کنید، در چند ثانیه وب سایت خود را به پیامک مجهز کنید .
به طور یکپارچه پنل امید پیامک را با ابزارهایی که قبلاً استفاده میکنید ادغام کنید ، و از قدرت مجموعه دادهها از پلتفرمهای موجود خود برای ایجاد تجربیات شخصی و پیچیده مشتری استفاده کنید .
فایل های PDF مستندات وب سرویس به صورت آفلاین مستندات وب سرویس (آفلاین)
فایل های PDF مستندات وب سرویس به صورت آفلاین
سامانه امید پیامک با هدف ارتقاء دانش و آگاهی کاربران ، مجموعهای از مطالب آموزشی جامع و کاربردی را ارائه میدهد .